Contact – EUROstyle

Meestgestelde vragen

Waar blijft mijn bestelling?

We doen er alles aan om jouw bestelling dezelfde werkdag nog te versturen. Het duurt vervolgens ongeveer 1 tot 2 werkdagen om je bestelling bij je af te leveren. Wil je meer weten? Log in op je account en ga naar het orderoverzicht of bekijk de track & trace link van de vervoerder.

Ik heb aaltjes besteld. Hoe bewaar ik de aaltjes na ontvangst?

Om de aaltjes in leven te houden is het belangrijk dat je de verpakking binnen vier dagen in de koelkast plaatst. Houd rekening met de verzend- en ontvangstdatum. In de koelkast kun je ze maximaal 6 weken bewaren.

Het lukt niet om te bestellen

Wanneer je problemen ondervindt tijdens het bestellen verzoeken wij je om telefonisch contact met ons op te nemen. We kijken dan samen wat er mis gaat en helpen je graag verder op weg.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een verkeerd product hebt aangeschaft of dat er iets mis is met jouw bestelling. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. We denken graag met je mee om te kijken hoe we je verder kunnen helpen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet altijd mogelijk om jouw bestelling achteraf nog te wijzigen. Dat komt omdat wij gebruik van een externe partij die de producten verzameld. Je kunt het best telefonisch contact met ons opnemen om te kijken wat er nog mogelijk is.

Login

Forgot your password?

Don't have an account yet?
Create account